דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

איך מתגברים על התנגדות המחיר במרפאת שיניים?
pancocon Windows Server 2012 Key Windows Server 2012 Key Windows Server 2012 R2 Standard Key Windows Server 2008 Key

אחת ההתנגדויות הגדולות ביותר של מתרפאים במרפאות שיניים, היא המחיר. או שהם דוחים את ההגעה למרפאה ואת הטיפול כי הם חוששים מהעלויות, או שהם כבר מגיעים למרפאה ומקבלים תכנית טיפול אבל נרתעים. במיוחד במציאות הנוכחית, כשקופות החולים נושפות בעורף, סוגיית המחיר היא נושא שצריך להבין כיצד לטפל בו מול הפציינט.

לפני ההגעה למרפאת השיניים

על מנת להקל על המתרפא להגיע למרפאה ולא להימנע מסיבות כלכליות, מומלץ ליצור מנגנון המאפשר להגיע ולהיבדק בעלויות נמוכות וללא מחויבות, תוך מתן ערך רב ללקוח, מתוך הנחה שלקוח שכבר הגיע למרפאה, כבר נבדק וכבר קיבל טיפול ראשוני, יעדיף להשאיר את ענייניו במקום אחד.

יש לקחת בחשבון שלקוחות היום עורכים סקרי שוק, בודקים האינטרנט ומודעים הרבה יותר למעמדם כצרכנים.

עוד כדאי להקל על הלקוח ככל שניתן באמצעות קבלת כל אמצעי התשלום, כרטיסי האשראי, פריסת תשלומים, הכוונה ושיתוף פעולה באמצעות הפנייה לקבלת הלוואות בתנאים משופרים למימון טיפולים מורכבים.

אם תדאגו ליצור את התנאים הנוחים ביותר עבור המתרפאים שלכם, סיכוי טוב יותר שישארו אצלכם.

אז מה עושים כשלקוח אומר – יקר לי?

השאלה שיש לשאול את עצמנו  – ואותו, כשלקוח אומר "יקר לי", היא: יקר יחסית למה? כשהתגובה יכולה להיות אחת מני רבות.

אולי יקר יחסית למרפאת שיניים מתחרה (ואז מומלץ לברר איתו איזה הצעות קיבל אצל מתחרים ולהסביר לו את ההבדל ואת הערך המוסף שמקבל אצלכם).

אולי יקר יחסית לאפשרות הכלכלית שלו ולתקציב שתכנן להוציא (ואז לברר כמה תכנן להוציא ולהציע לו לגשר על הפער באמצעות תכנית מימון או פריסת תשלומים – או להציע לו אלטרנטיבות טיפוליות בהתאם לתקציב).

אולי יקר יחסית לשיפור באיכות החיים שהוא מאמין שישיג (ואז מומלץ להדגים לו באמצעות סיפורי מקרה של לקוחות אחרים והניסיון המצטבר, כיצד יכול לשפר הטיפול את איכות חייו ולספק לו תועלת אמיתית).

חשוב לדעת מאיפה נובעת ההתנגדות של הלקוח על מנת לתת לה מענה, כיוון שהמטופל יסכים לשלם את המחיר רק אם ירגיש כי הוא מקבל תמורה אמיתית, הולמת, עבור המחיר שהוא משלם.

האם אתם עומדים מאחורי המחירים שאתם מבקשים? האם אתם יודעים לענות מדוע עלויות הטיפול מתומחרות כך?

אם אתם יודעים מה הערך המוסף שאתם נותנים ללקוחותיכם, אם יש לכם תשובה מדוע כדאי לבחור בכם ולא במתחרה, אם ברור לכם כיצד המחיר במרפאה משקף את התועלת של הטיפול בה – תוכלו להעביר את המסר גם ללקוח שאומר "יקר לי".

אתם לא צריכים לעשות את זה לבד

אמנות התמחור, המכירה, סגירת תכנית טיפול והעלמת התנגדויות, הם חלק בלתי נפרד מהתכנים בקורס ניהול שיווק וקידום מרפאות שיניים.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-900 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

פרטים נוספים על המחזור הבא באתר: http://www.knasim2000.co.il/, בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר