דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

דע את האוייב – התמודדות עם תחרות במרפאת שיניים
http://www.versteegvastgoed.nl canada goose sale canada goose schweiz canada goose outlet canada goose outlet canada goose schweiz

כששואלים רופאי שיניים מי הם המתחרים שלהם, הם לרוב מצביעים על רופאי שינים אחרים, על מרפאות ועל קופות החולים. זה בהחלט נכון, אלה המתחרים הישירים והמקור הברור מאליו לתחרות. בנוסף אליהם יש לכם גם מתחרים עקיפים וחשוב להכיר את שני הסוגים ולתת להם מענה.

איך מתמודדים עם מתחרים ישירים של מרפאת שיניים?

כדי להתמודד עם מתחרים ישירים, עליכם, קודם כל, להכיר אותם. כן, זה אומר לעשות מעט "עבודת רגליים". לבדוק אילו מרפאות פועלות בסביבתכם, גם באופן פיזי וגם באינטרנט. עד כמה הן מצליחות? מי הקהל שלהן?  כיצד הן מפרסמות את עצמן? במה הן מבדלות את עצמן ועל איזה נישה ייחודית הן פועלות. אם יש לכם דרך ליצור קשר עם מטופל, שאלו אותו מה הוא אוהב במרפאה, מה נקודות החוזק שלה ובמה היא חלשה יותר. ככל שיהיה בידכם יותר מידע על המתחרים המיידיים שלכם, תוכלו לגבש זהות מובדלת, מובחנת ובולטת מעל שאר השחקנים בשוק שלכם ולתת מענה טוב יותר בתחומים שלא מקבלים מענה מהמתחרים.

מה היתרון התחרותי שלכם במרפאה?

היתרון התחרותי שלכם יגרום ללקוח להעדיף לגשת למרפאה שלכם ולא לזו של המתחרים. הוא יגרום לאנשים לחפש אתכם במיוחד, להעדיף להמתין עבור תור במועד מאוחר יותר ולנסוע ממקומות רחוקים כדי להיות מטופלים דווקא אצלכם.

למרות שזה הדבר הראשון שקופץ לראש, יתרון תחרותי במחיר, הוא אמנם יתרון חשוב (ועומד לזכותן של קופות החולים), אבל למרות שהוא יוצר משיכה ראשונית, כשמדובר על פתרון לאורך זמן הוא לא עומד לבדו ואינו יכול להחזיק לקוח. חשבו רק על כל המטופלים שחזרו אליכם אחרי שנכוו בטיפול אצל רופא זול.

יתרון תחרותי שיכול להיות לכם הוא מומחיות ספציפית. היכולת המקצועית שלכם, המוניטין ובמיוחד – דגש על התמחות שאותה יש להדגיש בתהליך הבידולוהמיתוג שלכם, שהופכת אתכם לאטרקטיביים במיוחד מבחינה מקצועית.

יתרון תחרותי אחר הוא יתרון טכנולוגי. שימוש במכשור מתקדם ובלעדי, בשיטות חדשות, במעבדות מתקדמות יותר. אם המטופל יבין כיצד אצלכם הוא מקבל את פסגת הטכנולוגיה, הוא יעדיף להגיע למקום החדשני יותר.

יתרון ביחס האישי ובשירות. לא מעט מטופלים יישארו נאמנים לרופא השיניים שלהם בזכות יחס אישי, תחושת ביתיות ואמינות.

איך מתמודדים עם מתחרים עקיפים במרפאת שיניים?

בניגוד למתחרים הישירים שקל לנו לזהות, המתחרים העקיפים שלנו בהחלט גורמים למטופלים שלנו להכניס את היד לכיס ולהוציא כספים  – ולא עלינו, אבל גם לא על מרפאה אחרת. למעשה, בכל פעם שמטופל יכל להוציא כסף אצלך ובחר לעשות זאת במקום אחר, מדובר בהפסד למתחרה עקיף וצריך גם אותם לזהות ולתת להם מענה.

דוגמאות? בבקשה:

לקוחות שמעדיפים לרכוש משחות שיניים מלבינות בסופרפארם במקום לקבוע תור להלבנת שיניים. מטופלים שבמקום לקבוע תור לשיננית, יוציאו כסף על מברשות שיניים חדשות ומשוכללות, ואפילו כאלה שיעדיפו להשקיע בתספורת אצל הספר מאשר לעבור יישור שיניים, לשיפור המראה.

עלינו למפות את אותם מתחרים עקיפים, ולשכנע את הלקוחות מדוע בכל זאת כדאי להם להגיע אלינו, שוב, תוך שימוש ביתרון תחרותי אל מול המתחרה העקיף.

התחרות קשה אבל אתה לא לבד!

התמודדות עם תחרות הוא חלק בלתי נפרד מהתכנים בקורס ניהול שיווק וקידום מרפאות שיניים.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-900 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

פרטים נוספים על המחזור הבא בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר