דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

השיננית – לא בת חורגת!
pancocon Windows Server 2012 Key Windows Server 2012 Key Windows Server 2012 R2 Standard Key Windows Server 2008 Key

שינניות רבות מרגישות כמו "הבנות החורגות" של מרפאת השיניים, אבל למעשה, יש להן בידיים כוח עצום. מרפאה שתשכיל לעשות שימוש בכוח הזה ולהפוך את חטיבת הטיפול בחניכיים והגיינת הפה במרפאה ליחידה מובחרת, תהנה מהגדלת ההכנסות, שימור והזרמת לקוחות והגדלת המוניטין המקצועי של המרפאה. כיצד? על כך בהמשך המאמר.

"ממנקת שיניים" למומחית בטיפול בחניכיים ובהגיינת הפה

הציבור הרחב אינו מבין באמת את עבודתה של השיננית. הוא אינו יודע כמה היא צריכה ללמוד, במה עליה להתמחות ועד כמה היא צריכה להמשיך ולהשתלם. הוא אינו מבין את החשיבות של הטיפול לבריאות הפה שלו וכיצד רפואה מונעת עכשיו חוסכת לו הרבה מאד סבל וכסף בעתיד. מבחינת הציבור – השיננית היא זו שמסירה את האבנית. לכן, חשיפת ההשכלה והתעודות של השיננית, מיצובה כמומחית לבריאות והגיינת הפה והסבר על חשיבות הטיפול וההקפדה על שגרת ניקוי אחת ל-3-6 חודשים, היא קריטית על מנת לגרום ללקוחות שלכם להבין שני דברים:

1. מדוע חשוב להגיע למרפאה אחת ל-3-6  חודשים לטיפול שיננית.

2. מדוע חשוב להגיע דווקא לשיננית המומחית שלכם ולא לכל אחת אחרת, גם במחיר של ויתור על טיפול חינם אשר מגיע במסגרת קופות החולים.

לכן, יש חשיבות רבה, לא רק שהשיננית תשתף את היכולות שלה ואת המומחיות שלה, אלא גם שהרופא ידגיש מול מטופליו את החשיבות של טיפול הסרת אבנית וטיפול בחניכיים, כאמצעי לשמירה על השיניים והחניכיים, למניעת בעיות וימחיש כיצד הקפדה על ביקור אצל השיננית יכול לפתור בעיות עוד לפני שנוצרות.

השיננית – אחראית על שימור לקוחות

כמי שדרכה עוברים מרבית לקוחות המרפאה, השיננית היא גורם מפתח, אשר יכול להזרים את אותם לקוחות אשר מגיעים להסרת אבנית, לטיפולי שיניים, במידת הצורך. יחס אישי של השיננית, תזכורת טלפונית אישית אחת ל-3-6 חודשיםעם התייחסות למצב הפה של המטופל, הקדשת זמן להדרכה של לקוחות ויצירת קשר של אמון יכולים לחולל פלאים ולהפוך את המרפאה שלכם למרפאה עסוקה מאד.

חטיבת טיפול בחניכיים והגיינת הפה

השיננית או השינניות יכולות להיות חטיבת רווח עצמאית במרפאה. כאמור, מיצוב ובידול נכון כמומחיות יבהיר למטופלים מדוע כדאי לשלם עבור הסרת אבנית ולהיות בטוחים שבריאות הפה שלהם נמצאת בידיים הטובות ביותר. חטיבה זו יכולה לכלול גם מחלקת הדרכה וממכר מוצרים רלוונטיים שיעצימו עוד יותר את רווחי החטיבה.

לא בכדי אנחנו מדגישים את עניין החטיבה הנפרדת, שכן הוא תורם למיצוב המרפאה כולה בצורה מקצועית יותר ומגבירה את הנכונות של הלקוח לשלם על הטיפול.

לא בטוחים איך נכון לעשות זאת במרפאה שלכם?

אתם לא חייבים להתמודד לבד עם ניהול ושיווק המרפאה.
כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-900 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים,שינניות,מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

נפתחה ההרשמה למחזור הקרוב באוקטובר 2013! הגיע הזמן לקחת את המרפאה שלכם צעד אחד קדימה!

פרטים נוספים בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר