דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

מה ההבדל בינך לבין המטופל שלך?
pancocon Windows Server 2012 Key Windows Server 2012 Key Windows Server 2012 R2 Standard Key Windows Server 2008 Key

האם קרה לך שלקוחות שהעדיפו לחסוך, לבחור בחלופה טיפולית זולה יותר או במרפאה שהציעה תכנית טיפול בעלות נמוכה, חזרו אליך כי הבינו שלפעמים, כדי לחסוך בטווח הארוך, כדאי להשקיע עכשיו? זה לא סוד שיש השקעות שהן חיוניות על מנת לחסוך ולהרוויח. אז למה אתה מתנהג בדיוק כמו הלקוחות הללו, כשזה מגיע למרפאה שלך?

ניהול מרפאת שיניים היא מיומנות נרכשת

גם אם אתה רופא מצטיין וגם אם את רופאה בחסד, לנהל מרפאת שיניים היא סיפור אחר לגמרי. לא בכדי, ניהול הוא מקצוע בפני עצמו. למרבה הצער, עם התחרות ההולכת וגוברת בשוק רפואת השיניים, להיות רופא טוב זה פשוט לא מספיק. נכון, יש אנשים שהניהול בא להם באופן טבעי, אבל החדשות הטובות הן שמדובר במיומנות שניתן לרכוש וליישם על מנת לראות תוצאות מיידיות אצלך במרפאה.

לשווק זו לא בושה

רופאי שיניים רבים חושבים ששיווק פירושו 'הנמכה' של המקצועיות שלהם או התחננות למטופלים. אין דבר רחוק יותר מן המציאות. שיווק יכול להיות 'גבוה', מכובד תוך מיתוג המרפאה ופנייה לקהל יעד באופן שיאפשר למרפאה לבלוט מעל לכל יתר המתחרים. שיווק חכם ימצב את המרפאה שלך ככזו ששווה להגיע אליה, בגלל המקצועיות, בגלל המומחיות, בגלל היחס והשירות ובגלל מיומנויות ייחודית שיש רק לך.

להתייעל בתקופה קשה

פעולות פשוטות אך משמעותיות שניתן לעשות במרפאה, יכולות לחולל הבדל משמעותי ולאפשר למרפאה אורך נשימה מבחינה כלכלית. החל מהיבטים שונים של כוח אדם, דרך עזרים טכנולוגיים וכלה בחוויית השירות. טיפים קטנים, כלים חדשים וידע שהוכח במרפאות אחרות כמייעל ומקדם את המרפאה, מאפשרים להגדיל את כמות הלקוחות תוך צמצום הוצאות, כך שהמרפאה הופכת רווחית מתמיד.

זול עולה ביוקר

כשאתה אומר לעצמך שזה לא הזמן להשקיע בקידום המרפאה, אתה נעצר במקום, בדיוק כמו אותו מטופל שחושב שיחסוך ויבחר בפתרון ביניים – אבל השוק ממשיך לרוץ קדימה ואתה נשאר מאחור. במיוחד עכשיו, עם כניסת קופות החולים לשוק, אתה לא יכול להרשות לעצמך להמשיך לעשות את מה שתמיד עשית. צריך לתת מענה – יצירתי, חדש, פורץ דרך, כי המצב לא פשוט!

חשוב לדעת – יש מה לעשות!

אני שומעת עשרות רופאי שיניים מיואשים מדי חודש, שבטוחים שכניסת קופות החולים והתחרות הברוטאלית בשוק משמעה גזר דין מוות על המקצוע. אבל כל עוד תדע מה אתה, כמומחה, יכול לתת למטופליך – כל עוד יש לך ערך מוסף וכל עוד תדע כיצד להעביר את אותו ערך בשיווק חכם, תמיד יהיו מי שיהיו מוכנים לשלם עבור יכולותיך הייחודיות. מחקרים הראו כי המחיר הוא פרמטר משני יחסית בהחלטת המתרפא בבחירת מרפאת שיניים ונמצא הרחק מאחורי שיקולים של מקצועיות הרופא, יחס אישי, מיקום המרפאה ועוד.

חבל על כל רגע שעובר בלי למקסם את יכולות המרפאה שלך!

הצטרף למאות מרפאות מצליחות שלמדו כיצד לקדם ולמנף את רווחיות המרפאה, להגדיל את תנועת הלקוחות, לשווק חכם ולמתג את עצמן כך שיבלטו וימשכו את הקהל הרצוי.
כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-900 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.
הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים. מחזור 23 של הקורס יפתח ב-10.10.13 בהיקף של 83 שעות אקדמיות על פני 4 חודשים – מפגש אחד בשבוע.
פרטים נוספים בפייסבוק או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר