דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

רופא שיניים – האם יש לך תסריט מוכן לשיחת מכירה?
http://www.versteegvastgoed.nl canada goose sale canada goose schweiz canada goose outlet canada goose outlet canada goose schweiz

כמעט כל שיחה שמגיעה ושיוצאת ממרפאת שיניים, יכולה וצריכה להיות שיחת מכירה. זו יכולה להיות שיחה ייזומה כחלק ממערך השיווק, או מענה לאדם שהתקשר להתעניין. כך או כך, תסריט מוכן מראש והדרכה של המזכירה שעונה לטלפונים, מבטיחה שהרבה יותר מטופלים אכן יגיעו בסופו של דבר למרפאה.

למה צריך בכלל להכין מראש תסריט לשיחת מכירה במרפאת שיניים?

דמיינו שהטלפון במרפאת שיניים מצלצל. המזכירה עונה. על הקו, אישה שמספרת שאמרו לה שהיא צריכה השתלת שיניים ורוצה לברר עלויות. המזכירה מוסרת לה את המידע, האישה מודה לה ומנתקת את השיחה. אולי היא תחזור, אבל קרוב לוודאי שלא. הסיטואציה מוכרת? מתסכלת?
בהחלט! אנחנו לא מבינים למה תמיד זה נגמר ב"כמעט"… וב"ליד"… כשלמעשה, כל טלפון כזה יכול וצריך להסתיים בקביעת תור, במטופל חדש ובהכנסות למרפאה.

למעשה, הפספוס התרחש בעת השיחה עם המזכירה. המזכירה לא עשתה שום דבר רע. היא ענתה באדיבות, העבירה את המידע ונתנה מענה. אבל היא לא חשבה שיווקית ולא ידעה כיצד להפוך את ההתעניינות של אותה אישה, לטיפול במרפאה.
לו היה לה תסריט שיחה, מיועד בדיוק למקרים כגון אלה, הייתה יכולה להתעניין: מדוע את חושבת שאת צריכה השתלת שיניים? אולי במהלך השיחה הייתה מגלה שיש אלטרנטיבות נוספות ומציעה לה להגיע לייעוץ? עוד הייתה יכולה לברר מה חשוב לאותה אישה. אם היא נרתעת מהמחיר, הייתה מספרת לה כי ניתן לפרוס תשלומים  ודרכים בהן תוכל לצמצם עלויות. יתכן ותגלה שהמחיר הוא כלל לא החסם שלה, אלא חשש מכאב ואז תוכל להציע לה טיפול בטשטוש.

תסריטים שונים לסיטואציות שונות

כשמדובר בשיחה נכנסת, מדובר בהזדמנות, אך כשמדובר בשיחה יזומה, מדובר כבר בשיווק אקטיבי ויעיל במיוחד. במקום "לאלתר" את שיחות ההזמנה התקופתית לבדיקה או לשיננית, או לתזכר תורים בצורה לאקונית, ניתן לעבור לתסריט מובנה מראש שיבטיח ניצול מקסימלי של הקשר עם המטופל ויתמרץ אותו להגיע למרפאה, לצרוך יותר שירותים ולהעביר בני משפחה וחברים לטיפול אצלכם.

טיפים לשיחת מכירה טובה:

  • יצירת דיאלוג עם הצד השני. לשאול שאלות, להקשיב ולתת מענה.
  • מיפוי השאלות הצפויות ותשובות מוכנות מראש
  • הכרת ההתנגדויות של המטופלים ומתן מענה לכל אחת מהן
  • לא להגזים, לא להאריך ולא לדחוף יותר מדי – לדעת את המינון הנכון.
  • לא לקטוע את המטופל, לאפשר לו להשמיע את דבריו עד הסוף לפני מענה.
  • לסיים בפעולה אקטיבית – לאיזה יום לקבוע לך תור? או – בדיוק התפנה לי תור ביום X בשעה Y – לתפוס אותו עבורך?

רוצה לקבל כלים נוספים לשיווק אקטיבי של מרפאת השיניים?

הצטרף למאות מרפאות מצליחות שלמדו כיצד לקדם ולמנף את רווחיות המרפאה, להגדיל את תנועת הלקוחות, לשווק חכם ולמתג את עצמן כך שיבלטו וימשכו את הקהל הרצוי.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע לכמעט 1000 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

פרטים נוספים  בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר