דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

שיווק בדיגיטל – האם משם תגיע הישועה?

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

מתי בפעם האחרונה המרפאה שלך השקיעה בקמפיין בפייסבוק או באינסטגרם? מתי בפעם האחרונה המרפאה שלך עדכנה את החשבון בלינדקאין? הוציאה ניוזלטר? האם המרפאה שלך מפרסמת בגוגל? משתמשת בפרסום באפליקציות ובאתרי תוכן? מקדמת ביוטיוב? בטיק-טוק?

הפרסום הדיגיטלי הוא כבר לא חידוש ולמרות זאת, מרפאות רבות מתייחסות אליו ככזה. בין אם בחשיבות ובתקוות שתולים בו כדי להגיע למטופלים חדשים ובין אם ביחס החשדני כלפיו.

האמת היא, שהדיגיטל הוא כבר חלק כל כך בלתי נפרד מחיינו שבלתי אפשרי לדבר על שיווק בלי להתייחס לפעילות דיגיטלית. ועדיין, זה לא מספיק לזרוק מדי פעם פוסטים בפייסבוק בלי תכנון ולהאמין שזה מה שיביא את המטופלים. שיווק ופרסום נכונים חייבים להתבסס על אסטרטגיה מסויימת כדי להיות יעילים ובעיקר – משתלמים.

מתחילים מתקציב

כדי שקמפיין יהיה יעיל עבורכם, עליכם לגזור אחורה ולהתחיל מהתקציב. כמה שווה לכם להשקיע בהבאת "ליד" – מתעניין חדש? כמה מתעניינים אתם צריכים להביא כדי שבסופו של דבר ייסגר טיפול אחד? (ובהחלט ניתן לשפר את אחוזי הסגירה, אבל זה כבר נושא נפרד).

רק כשתדעו מה התקציב שלכם, תוכלו לחשוב היכן להשקיע אותו ובאיזה ערוץ פרסום – דיגיטלי או אחר, הכי נכון להשקיע כדי לקבל את מירב הפניות.

ממשיכים בבחירת הפלטפורמה

הגדרנו תקציב ועכשיו צריך להחליט מה עושים איתו. יש כל כך הרבה אפשרויות וקשה מאד לדעת איזו מהן תהיה יעילה ביותר. לכן, חשוב להכיר היטב את קהל המטופלים שאתם רוצים לפנות אליהם. איפה הם צורכים את התוכן שלהם? איזה אתר או אפליקציה הם פותחים בבוקר ואיזה בהפסקת הצהריים?
אורתודונט שרוצה להגיע לנוער יעשה טוב אם יעלה סרטונים ויראליים באפילקציית טיק-טוק ויגיע ישירות לקהל, בלי תיווך. מרפאה שיושבת בפארק היי-טק, יכולה לנסות ולהוציא דיוורים ופרסום למשרדים ולחברות באיזור ולהשקיע בפרופיל הלינקדאין שלה. מרפאה שרוצה לקדם את פעילות האסתטיקה שלה תעשה טוב אם תפעל בקבוצות נשים בפייסבוק ותתחזק חשבון אינסטגרם אסתטי.
היכרות עמוקה עם הרגלי הדיגיטל של הקהל היא המפתח לבחירת פלטפורמה.

היתרון בדיגיטל – זו לא חתונה קתולית

קמפיינים דיגיטליים הם דינמיים וניתנים לטיוב (אופטימיזציה) על בסיס יומיומי. במילים פשוטות – אם זה לא עובד, לא חייבים להמשיך לשפוך על זה כסף, אפשר לעבור לדבר הבא. זו עובדה חשובה למפרסמים, כי היא מאפשרת לדייק את הקהל, את המסרים ואת הפלטפורמות עד שכל שקל שיוצא על פרסום מניב מקסימום תוצאות.

מה לא לעשות?

לא לתת למזכירה או לסייעת לנהל לכם את הפייסבוק ולחשוב שסגרתם את הפינה של שיווק דיגיטלי. אם אתם רוצים שהדיגיטל יביא מטופלים, הוא צריך להיות מנוהל באופן אסטרטגי, בחשיבה על תוכן, על מסר שיווקי, על נראות וויזואליה של המרפאה וחייב לכלול גם תקציב מסויים לקידום. אתם לא חייבים לקחת מישהו מקצועי שיעשה את זה, אבל מי שיעשה את זה מטעם המרפאה חייב להתייחס לזה באופן הכי מקצועי שיש. זה לא משהו שעושים "על הדרך".

לא חייבים לירות לכל הכיוונים

העובדה שפתיחת חשבון ברשתות החברתיות היא חינם, גורמת הרבה פעמים למרפאות לפתוח חשבונות בכל מקום אפשרי. גם עמוד פייסבוק וגם קבוצת פייסבוק וגם אינסטגרם וגם יוטיוב וגם לינקדאין וגם פינטרסט וגם טיק טוק וגם וגם וגם…

תמיד עדיף להתמקד בערוץ-שניים ולהשקיע בהם, מאשר להתפזר על פני כל האינטרנט עם עשרות חשבונות בלתי מתוחזקים.

אז התשובה היא בדיגיטל?

יתכן. הדיגיטל הוא כלי. הוא ערוץ. אבל הוא לא יודע לעשות קסמים בעצמו. אם יהיה לכם תוכן טוב, גרפיקה חזקה ומושכת, תפיצו את המסרים שלכם בערוצים הנכונים שיגיעו לקהל שאתם מחפשים – תראו תוצאות.

בהצלחה!

 

לפרטים על קורס ניהול, שיווק וקידום מרפאות שיניים של כנסים 2000: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר