דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

שיווק וניהול מרפאות שיניים – מאמר ראשון
pancocon Windows Server 2012 Key Windows Server 2012 Key Windows Server 2012 R2 Standard Key Windows Server 2008 Key

שיווק וניהול מרפאות שיניים – מאמר ראשון

שוק הבריאות בישראל ורפואת השיניים בפרט, עוברים בשנים האחרונות תהליכים ושינוים מואצים : כניסה והתרחבות של רשתות, כניסה של חברות ביטוח, הקמת מרפאות שיניים של הקופות, וכן עלייה דרמטית במספר המרפאות הפרטיות.
מאת: מיכאל מרטון
פורסם: 16/02/10

 

כמו בכל שוק משוכלל, שוק רפואת השיניים מתחלק בין :

ענקים–בעיקר קופות החולים,

גדולים–רשתות וביטוחים,

קטנים–מרפאות פרטיות וזעירים –רופאים פרטיים העובדים לבדם.

כל מקטע בשוק זה מחויב בהתנהגות שונה על פי גודלו.

יחד עם זאת המטרות השיווקיות דומות בכל המקטעים.

בנוסף יש לציין שלאחרונה עבר בכנסת חוק חדש הנוגע לחוק פרסום רופאים ומרפאות ולכך כדאי להיערך במיוחד.

 

בשנים האחרונות אנו עדים לתחרותיות הולכת ועולה בין הגורמים השונים.

הלקוחות כיום הרבה יותר ניידים בין המרפאות השונות ורופאי השיניים, פחות נאמנים למקום אחד, ודרישות השרות שלהם הולכות וגוברות.

המטופלים דורשים שירות איכותי יותר, סטנדרטים מקצועיים גבוהים, וכל זה במחיר נמוך ככל האפשר.

 

מרפאות רבות עומדות בפני מצבים לא מוכרים להן בעבר:

 

חוסר נאמנות גובר של לקוחות ותיקים.

ירידה איטית אך מתמדת בכמות לקוחות.

בעיות בתמחור מול מתחרים.

ומטופלים המשווים מחירים ונוטים להתווכח וללחוץ להורדת מחירים.

 

הסטנדרטים הנדרשים מהמרפאה, מהרופאים ומצוות המרפאה עלו עקב כך.

מצב זה אינו מאפשר למרפאת השיניים להמשיך ולהתנהג בגישה ההיסטורית שהתעלמה למעשה מן הצורך בשיווק אקטיבי של המרפאה וכן מהצורך במיומנות ניהולית גבוהה על מנת לנהל ולפתח "עסק" בשוק קשה ו


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר