דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

שיתופי פעולה במרפאות שיניים
http://www.versteegvastgoed.nl canada goose sale canada goose schweiz canada goose outlet canada goose outlet canada goose schweiz

שיתופי פעולה עסקיים הם כלי שיווקי משמעותי שיכולים, כשנעשים בצורה חכמה, להזרים לך מטופלים למרפאת השיניים. האם אתה מקדיש מחשבה לשיתופי הפעולה של המרפאה שלך? האם שיתופי הפעולה שלך איכותיים? כיצד ניתן לעשות שימוש יצירתי בשיתופי פעולה על מנת ליהנות מחשיפה לקהל רחב יותר?
כל זאת ועוד במאמר הבא.

מה הם שיתופי פעולה שיווקיים?

שיתופי פעולה הם הסכמים בין מרפאת השיניים שלך לגוף אחר, עסקי, פרטי או ארגון כלשהו, אשר מאפשרים לשניכם ליהנות זה משירותיו של האחר. מדובר בהגדרה רחבה במיוחד, שתחתיה יכולים להיכנס מגוון רחב מאד של תחומי פעילות.

איזה סוגי שיתופי פעולה קיימים?

א. שיתופי פעולה עם קולגות/מתחרים. כדאי תמיד שיהיה "קולגה לגיבוי" אליו ניתן להעביר מטופלים ולקבל ממנו מטופלים. זה יעיל במקרים של עומס קיצוני במרפאה, או כשאתה יוצא לחופשה ורוצה שהמרפאה תמשיך לפעול. לפעמים, כשאין "כימיה" עם מטופל מסוים, כדאי לעביר אותו לרופא אחר ולהימנע ממטופל זולל אנרגיה שיחזור שוב ושוב בטענות שונות. כשיש לך קולגה לשיתופי פעולה מסוג זה, אתה מספק לו עבודה ומקבל ממנו עבודה באופן ששניכם ממקסמים את יכולותיכם ונהנים מהפירות.

ב. שיתופי פעולה עם שירותים משלימים. כאן מדובר ביריעה רחבה מאד של קשרים שכדאי להניח ולבסס. החל מרופאי שיניים עם התמחויות משלימות – אני שולח אליך ואתה שולח אלי. דרך שיתופי פעולה עם גופים עסקיים אשר אתה יכול להיות השירות המשלים שלהם – בתי אבות (להשתלות ולתותבות), סלוני כלות (להלבנת שיניים לפני חתונה), מרפאות לרפואה אסתטית (טיפולי אסתטיקה של הפה) ועוד ועוד.

ג. שיתופי פעולה למען הקהילה, עם גופים ועמותות שונים. שיתופי פעולה אלה, מעבר לפילנתרופיה, מייצרים לך חשיפה נרחבת, ממצבים את המרפאה וממתגים אותה כגורם חיובי בקהילה ומאפשרים לך דריסת רגל במקומות שונים שיכולים לפתוח פתח לשיתופי פעולה מסחריים בעתיד.

מה הם עקרונות שיתוף פעולה מוצלח?

חייב להתקיים מצב של win-win. כדי ששיתוף פעולה יאריך ימים, אסור שאף אחד מהצדדים ירגיש שהוא תורם יותר לשותפות מהצד שני. להיפך, כל צד צריך לחשוב שהוא מקבל תגמול הולם על מאמציו. שיתוף פעולה שמקטין ומחליש את אחד הצדדים לא יחזיק מעמד ועלול אפילו להזיק.

מערך תגמולים ברור וידוע. כדי שיפנו אליך מטופלים, השותפים שלך צריכים לדעת מה יוצא להם מזה ולהיות מתומרצים ומתוגמלים על שיתוף הפעולה. זו יכולה להיות ידיעה שאתה שולח אליהם מטופלים שלך, זו יכולה להיות עמלה מהטיפול או כל מנגנון תגמול אחר. יהיה התגמול אשר יהיה, הוא צריך להיות ברור, שקוף וידוע.

דע איזה ערך אתה יכול לתת לשותף שלך. השותף שלך הוא המשווק שלך. הוא שגריר של המרפאה שלך בקרב קהלים חדשים. כדי לשווק אותך בהתלהבות הוא צריך לדעת מה הערך שלך והוא צריך להאמין ביכולות שלך. לכן, לא מספיק להגיד "שלח לי לקוחות", אלא צריך לתת לו את הכלים לשווק אותך בקרב לקוחותיו באמצעות מתן כלים מתאימים: קודם כל – המילים הנכונות! וגם באמצעות פליירים, פולדרים, אימיילים, מתנות קטנות וחומרים פרסומיים.

אמינות. כל עוד יש תום לב, שקיפות ורצון כנה של שני הצדדים לעבוד יחד כדי למקסם את היכולות של שניכם, אתם בדרך הנכונה. אבל שותף שאי אפשר לסמוך עליו, הוא לא שותף אמיתי. לכן, אל תתפשרו ואל תעלימו עין כשהאמינות נפגמת.

רוצה לקבל כלים נוספים לשיווק אקטיבי של מרפאת השיניים?

הצטרף למאות מרפאות מצליחות שלמדו כיצד לקדם ולמנף את רווחיות המרפאה, להגדיל את תנועת הלקוחות, לשווק חכם ולמתג את עצמן כך שיבלטו וימשכו את הקהל הרצוי.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע לכמעט 1000 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, שינניות, סייעות, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

פרטים נוספים  בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224

 


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר