דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

5 טיפים לשמירה על רווחיות לרופאי שיניים
http://www.versteegvastgoed.nl canada goose sale canada goose schweiz canada goose outlet canada goose outlet canada goose schweiz

במיוחד בתקופות של חוסר וודאות כלכלית, של האטה ושל תחרות מוגברת, חשוב להקפיד על כמה עקרונות, שיבטיחו את היציבות הכלכלית של המרפאה ולהכיר את המכשולים שגורמים לכם לאבד רווחים. בדקו את עצמכם – האם אתם מקפידים על כל 5 הטיפים הבאים?

1. האם אתם יודעים מה היא נקודת הבאלאנס של מרפאת השיניים שלכם?

נקודת הבאלאנס היא נקודת האיזון שבה הכנסות המרפאה מכסות את ההוצאות הקבועות שלה. האם אתם יודעים כמה מטופלים אתם צריכים בחודש על מנת להגיע לאיזון? שימו לב, כי ככל שתצליחו להקטין את ההוצאות הקבועות שלכם, כך נקודת הבאלאנס תהיה נמוכה יותר, תהיו מושפעים פחות מתנודתיות בשוק ותתחילו להרוויח מוקדם יותר.

2. האם כל חולייה בשרשרת האספקה שלכם היא המשתלמת ביותר שאתם יכולים להשיג?

תנאי אשראי, עמלות הבנקים, הצעות מחיר מספקים, רכישות שונות למרפאה, חיסכון במים ובחשמל ועוד ועוד. אם עוד לא שיפרתם תנאים, השוויתם מחירים, התמקחתם וקיבלתם עסקאות טובות יותר – למה אתם מחכים? וודאו שאתם לא משלמים שום סכום שאתם לא חייבים. לפעמים זה נראה קטן או קטנוני, אבל הכסף הקטן שאתם לא סופרים מצטבר לכסף גדול.

3. האם אתם מתמחרים נכון?

התחרות הפרועה בענף רפואת השיניים וקופות החולים הנושפות בעורף, גורמים לרופאי שיניים להוריד מחירים לרצפה. אבל חד-משמעית, טיפול שאתם לא מרוויחים עליו, אין לו זכות קיום. וודאו שאתם כוללים בתמחור שלכם את כל ההוצאות הקבועות והמשתנות ואל תרדו מתחת לקו האדום שקבעתם לכם.

4. במקום מחיר נמוך – תנו ערך מוסף

האם אתם נותנים ערך מוסף למטופלים שלכם? הערך המוסף יכול להיות פריסת תשלומים נוחה במיוחד, יחס אישי ומסור, זמינות מסביב לשעון או אפילו ביקורי בית. האם אתם יודעים מה הערך המוסף שלכם? מה שלא יהיה אותו ערך מוסף, הדגישו אותו בפני הלקוח, כך שידע שהוא מקבל תמורה לכספו.

5. האם אתם יודעים מתי הגיע הזמן לחתוך?

במצב של האטה כלכלית, אין לכם את הפריבילגיה לעשות ניסיונות. בין אם מדובר בתקציבי שיווק ופרסום, על שותפויות עסקיות, על מטופלים לא רווחיים או על כל התקשרות שגורמת להפסדים – דעו לחתוך בזמן. לכו על בטוח, על מה שהוכח כעובד, על שותפויות שמקדמות אתכם. אין לכם עודפים כדי לתת צ'אנסים.

רוצה לקבל כלים נוספים לניהול חכם של מרפאת השיניים?

הצטרף למאות מרפאות מצליחות שלמדו כיצד לקדם ולמנף את רווחיות המרפאה, להגדיל את תנועת הלקוחות, לשווק חכם ולמתג את עצמן כך שיבלטו וימשכו את הקהל הרצוי.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע לכמעט 1000 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

פרטים נוספים בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר