דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

איך חדר ההמתנה במרפאת שיניים יכול לעשות לכם כסף?

מרפאות שיניים רבות מתמקדות בתשתית טכנולוגית ובהעשרה מקצועית בחדר הטיפולים, אבל שוכחות בדרך את אחד האזורים החשובים ביותר במרפאה שלהם – שולחן הקבלה וחדר ההמתנה. כך איזור הקבלה וחדר ההמתנה יכולים לעשות לך כסף!

כמעט כל רופא שיניים עושה הכל כדי לטפח את חדר הטיפולים שלו ולתת מענה מיטבי ללקוחותיו. להציע את המכשור המתקדם ביותר, את הטכנולוגיות החדישות ביותר והאמצעים המובילים בתחום.

זה כמובן חשוב והכרחי, אבל רופאי שיניים רבים שוכחים, שהדרך לחדר הטיפולים עוברת דרך איזור שבמרפאות רבות מוזנח ואין מקדישים לו את המחשבה ואת החשיבות הראויה – שולחן הקבלה וחדר ההמתנה.

אין אפשרות שנייה לעשות רושם ראשוני

שולחן הקבלה וחדר ההמתנה הם הדבר הראשון שמטופל חדש רואה כשהוא מגיע למשרד שלך להתייעצות הראשונה שלהם. זה המקום שבו המטופלים שלך, חלקם חוששים ולחוצים יחכו, זה המקום שבו אמא תביא את ילדיה לבדיקה ואישה תחכה לבעלה בזמן טיפול. מתרפאים אלה – וגם המלווים שלהם, הם חלק בלתי נפרד מהעסק שלך, לכן יש חשיבות עליונה לספק להם אווירה נוחה בצורה מושלמת מהרגע שהם נכנסים למרפאה.

הבסיס שלפני הגימיקים העיצוביים

בלי קשר לרעיונות עיצוביים, גימיקים והרבה יצירתיות שיכולה לבוא לידי ביטוי, חשוב קודם כל להקפיד על כמה כללים בסיסיים שיהפכו את המרפאה למקום מזמין כבר מהצעד הראשון:

אור – האם המרפאה שלכם מוארת ונעימה או אפלולית וחשוכה?

אוויר – האם המרפאה שלכם מאווררת? האם שורר בה ניחוח נעים או "ריח של רופא שיניים"? האם הטמפרטורה נעימה?

שירותים נקיים – חשוב להקפיד בכל עת על שירותים נקיים ומצוחצחים.

איזה מסר אתם רוצים להעביר?

מרגיע? ידידותי? היי-טקי וחדשני? עיצוב בצבעוניות פסטלית רכה מעבירה מסר אחד. עיצוב צעיר בצבעים עזים מעבירה מסר אחר ועיצוב בקווים נקיים בשילוב של לבן ומתכת מעביר מסר שלישי. עם מי מהם המרפאה שלכם מזוהה?

עיצוב תואם בידול ומיתוג

אם בידלת את עצמך כמרפאה המתמחה בילדים, העיצוב צריך לתמוך בבידול שלך ולתת מענה לקהל שלך. כך גם אם התמחית בטיפול במתרפאים חרדתיים שישמחו להגיע למרפאה בצבעוניות רגועה, עם מוזיקה נינוחה, צמיחה טבעית והסחות דעת נעימות. מרפאה שהתבדלה ביישור שיניים לנוער, תעשה טוב אם תציע מסכים עם וידאו קליפים מרקע ואפילו טבלטים עם משחקים או קונסולת משחק לזמן ההמתנה. כך גם עם מרפאות מבודלות לבני הגיל השלישי, חדשנות טכנולוגית וכן הלאה.

כלים נוספים אשר יוצרים אווירה במרפאה, מעבר לעיצוב

מוסיקה ברקע, ריחות, תאורה, התכניות המשודרות על המסך או המגזינים שעל השולחן – כולם יוצרים אווירה, ממתגים את המרפאה שלך באופן מסוים (גליונות 'לאשה' עתיקים או מגזיני עיצוב טרנדיים?)

איך הצוות שלך משתלב כאן?

ראשית, בשמירה על הסדר ועל הניראות של המרפאה. לדאוג שחדר ההמתנה יהיה תמיד נקי ומסודר, לשמור על סדר באזור הקבלה וכמובן – להיות לבושים בקוד הלבוש במרפאה.

ולא פחות חשוב – החיוך, הנעימות, טון הדיבור והשירות המצוין – את כל אלה יראה הלקוח כשהוא מציב את כף רגלו לראשונה במרפאה. אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להתפשר על פחות מהכי טוב שאפשר.

איך יודעים מה לעשות? מאיפה מתחילים?

אתם לא צריכים לעשות את זה לבד

עיצוב מרפאות שיניים ומיתוג כחלק אינטגראלי מהנראות בשטח, הם חלק בלתי נפרד מהתכנים בקורס ניהול שיווק וקידום מרפאות שיניים.

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-900 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

פרטים נוספים על המחזור הבא גם בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר