דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

5 טיפים לשכנוע ולהשפעה במרפאה ומחוצה לה

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

מי מאיתנו לא היה רוצה להצליח לדבר כך שדבריו יתקבלו ללא עוררין? מול מטופלים, מול עובדים או מול מעסיקים, מול ספקים, מול קולגות ואפילו בבית.

הנה 5 אסטרטגיות לשכנוע ולהשפעה במרפאה ומחוצה לה.

  1. להיות מקור סמכות

אנשים מגיבים אוטומטית למי שנתפס בעיניהם כמקור סמכות, בין אם מדובר בסמכות אמיתית או מדומה. כאנשי צוות במרפאה יש לכם כבר יתרון משמעותי ואתם מתחילים את השיחה ממקום בו לכם יש את התשובות ואת הפתרונות. לכן, אל תוותרו על סממני הסמכות שלכם – הביגוד הרפואי, החלוק הלבן, תג העובד, התעודות שעל הקיר.

  1. הוכחה חברתית

אנשים נוטים להעדיף את מה שאנשים אחרים מעדיפים, בשיטת העדר ובבחינת "מה שהיה טוב ליוסי ולמשה יהיה טוב גם בשבילי". לכן, אל תהססו לשלב משפטים כגון: "כשבר רפאלי טופלה כאן, נקטנו בדיוק באותה גישה…" (בר רפאלי לצורך ההמחשה כמובן) או "רוב האנשים שמגיעים אלי מעדיפים…" וכך לכוון את ההחלטה בכיוון הרצוי.

  1. וותרו על ה"לא"

כשאתם מצויים בתקשורת עם אדם בניסיון לשכנע אותו במשהו, המנעו מלפסול את תשובותיו. במקום לעצור אותו ולומר לו "לא", או "אתה לא צודק", אמרו "כן, אבל…" או "נכון, ומצד שני…". כך, שהאדם שמולכם לא נכנס למגננה וניסיון להגן על עמדותיו ואתם מטים את השיחה לכיוון שאתם מעוניינים בו.

  1. ביטחון במסר

כשאתם מנסים לשכנע, עליכם לפני הכל להיות מאד בטוחים במסר שלכם ולהבין בעצמכם מדוע אי אפשר לסרב לכם. האם אתם יודעים מדוע כדאי למטופל לבחור בכם למרות שהטיפול אצלכם יקר יותר מאשר אצל המתחרים? האם אתם יודעים מדוע כדאי לספק לתת לכם הנחה (מעבר לעובדה שאתם רוצים הנחה)? או לבוס לתת לכם העלאה או למנהלת המרפאה לקחת על עצמה עוד תחום אחריות? רשמו לעצמכם את המסרים וחזרו עליהם, כי הראשונים שאתם צריכים לשכנע הם אתם עצמכם.

  1. חזרה על המסר

בעולם הפרסום מקובל לומר כי נדרשות לפחות 6 חשיפות של אדם למודעה עד שהמסר נקלט בתודעה. גם בשיחת שכנוע, קשה לצפות שבמשפט אחד יתחולל מהפך ולכן חשוב מאד לחזור על המסר בדרכים שונות שוב ושוב. עם כל פעם נוספת, המסר יחלחל עמוק יותר, עד לשינוי עמדות.

רוצה לשמוע עוד? החלטנו בכנסים 2000 לקיים הרצאה ממוקדת בנושא אמנות ההשפעה ומיומנויות שכנוע.

בכולנו קיים רצון להוות גורם משפיע עבור אנשים בחיינו. הסיבות לכך מגוונות: החל בבנייה ושימור מערכות יחסים במרפאה, כמו גם בחיים ה"פרטיים"  ועד להנעת אנשים לשיתוף פעולה. בפועל מדובר בהשגת היעדים שלנו באמצעות, או בסיועם של אנשים אחרים. השפעה ושכנוע נדרשים כמעט בכל מפגש ייעודי: החל בהעברת מסרים מניעים ועד לסגירת תוכנית טיפול.

ההרצאה תעסוק במרכיבי השפעה ושכנוע באינטראקציות שונות בבית ובעבודה.

ההרצאה תתקיים בתאריך 5.1.17 ותועבר על-ידי מר גיל שרמייסטר. פרטים נוספים כאן: http://lp.vp4.me/r1id

רוצה לקחת את המרפאה שלך קדימה?

אמנות ההשפעה והשכנוע היא חלק בלתי נפרד מהתכנים בקורס ניהול שיווק וקידום מרפאות שיניים.

כנסים 2000 מתמחה כבר 18 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה 1000 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

לפרטים נוספים לחצו כאן: http://lp.vp4.me/rnra

עוד מידע בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר