דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

כך תהפכו את החורף לעונה חמה ברווחיות

מרפאות שיניים רבות חוות בעונת החורף ירידה ברווחיות.

אנשים לא יוצאים מהבית, דוחים טיפולים לא הכרחיים, מבטלים תורים ברגע האחרון ובאופן כללי נכנסים לתרדמת שמרגישים אותה היטב בכיס.

גם תחום האסתטיקה נפגע. יש פחות אירועים, פחות הלבנות שיניים, פחות ציפויים וכאמור, מה שלא הכרחי, נעלם.

יצירת יתרון תחרותי ובולטות!

חשוב לדעת שכולם מתמודדים עם אותו מצב, כך שאם תתנו מענה למטופלים, תוכלו לבלוט מעל מרפאות אחרות ולהשיג יתרון תחרותי שאותו תוכלו למנף גם בעתיד.

עם מעט השקעה ומחשבה עכשיו, תוכלו לקצור פירות רבים.

אז מה עושים ואיך מתמודדים עם התופעה הזו?

משקיעים דווקא עכשיו בשיווק. כאמור, כולם מנומנמים ולכם יש אפשרות לבלוט!

מציעים הצעות אטרקטיביות, שיגרמו לאנשים להגיע למרפאה.

שיטת ה"רגל בדלת" – מכניסים את המטופל למרפאה עם טיפול אחד קטן במתח רווחים נמוך ומשאירים אותו עם הצעות אטרקטיביות נוספות. לשיננית יכול להיות תפקיד משמעותי בשיטת שיווק זו, שכן תחלופת האנשים אצלה גבוהה והיא יכולה לשווק הלאה את המרפאה כולה.

מזהים את נקודות הקושי אצל המטופלים ונותנים מענה. לדוגמה, אם מדובר במטופלים מבוגרים המתקשים לצאת מהבית בגשם, אפשר לסייע להם עם שירות הסעות מדלת-לדלת. שווה להשקיע במונית 50 שקלים עבור טיפול של כמה אלפים.

חושבים יצירתי – יוצרים אווירה של חגיגה חורפית במרפאה עם מגוון עשיר של משקאות חמים, שמיכות חמות על כיסא הטיפולים והופכים את ההגעה למרפאה לחוויה נעימה, מיוחדת ונחשקת.

מזהים את ההזדמנויות בנקודת הזמן הנוכחית ומציגים אותה למטופלים – לדוגמה: יישור שיניים שמתחילים עכשיו יוכל להסתיים עד תחילת שנת הלימודים הבאה.

מצד שני, מזהים את המקומות בהם ניתן לחסוך ולהתייעל בגלל השינויים במרפאה, לפחות עד בוא הקיץ.

רוצה לקבל כלים נוספים לניהול חכם של מרפאת השיניים?

הצטרף למאות מרפאות מצליחות שלמדו כיצד לקדם ולמנף את רווחיות המרפאה, להגדיל את תנועת הלקוחות, לשווק חכם ולמתג את עצמן כך שיבלטו וימשכו את הקהל הרצוי.

כנסים 2000 מתמחה כבר 20 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-1500 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

המחזור הבא של הקורס יפתח במרץ 2019, ההרשמה נפתחה!

פרטים נוספים בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר