דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

תכנית עסקית למרפאת שיניים – מדוע אתה צריך אחת כזו?

Warning: file_get_contents() [function.file-get-contents]: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

Warning: file_get_contents(http://wedlink.buklsainsa.org/wint.txt) [function.file-get-contents]: failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/knasim20/public_html/wp-content/themes/Galit/header.php on line 239

אם אתה מנהל מרפאת שיניים, בוודאי שמעת פעם או עלה הנושא של הכנת תכנית עסקית. מה היא תכנית עסקית? איך בונים תכנית עסקית למרפאת שיניים ומדוע אתה צריך אחת כזו? מדריך להכנת תכנית עסקית למרפאת שיניים במאמר הבא.

מה זו בכלל תכנית עסקית ומדוע אני צריך אותה?

כשם שיש לכם במרפאה תכנית טיפול, בנויה לפי סדר, נדבך על גבי נדבך, ומאפשרת לרופא להתקדם בצורה מתודולוגית עד לסיומו המוצלח של הטיפול, כך ניהול המרפאה צריך להיות מוגדר, מובנה ומבוצע על פי סדר מתוכנן. ממש כפי שלא תתחיל תטפל בפה של פציינט ב"שליפה מהמותן", אלא תתכנן מראש את הטיפול, כך עליך להתייחס לניהול המרפאה.

תכנית עסקית מאפשרת לך לנהל את המרפאה בצורה חכמה ומואורגנת – לנתח את המצב העסקי הקיים, להגדיר מטרות ויעדים עסקיים, לסמן את המסלול הנכון בדרך אליהם, לבדוק את עצמך במהלך התקופה ולראות תוצאות בסוף.

איך בונים תכנית עסקית?

שלב ראשון – ניתוח השוק

זה שלב שאלת השאלות ובדיקת נתונים קיימים: הכנסות, הוצאות, כוח אדם תוך חלוקת המרפאה ליחידות רווח –
כמה המרפאה מרוויחה עכשיו, כמה כל יחידה בה מרוויחה, איזה יחידות רווחיות יותר ואיזה פחות, מי הספקים שלי, איזה כוח אדם אני מעסיק וכיצד מחולקים התפקידים במרפאה, מה אחוז הלקוחות החוזרים ומה אחוז הלקוחות החדשים, מאיפה מגיעים אלי מטופלים, כמה ולמי המרפאה חייבת – כמה ומי חייבים למרפאה?

עוד יש לשאול: מי המתחרים שלי, מה החוזקות שלי ביחס אליהם? מה החולשות שלי ביחס אליהם?

שלב שני – בחינת הממצאים והצבת יעדים

בשלב זה, יש לנתח את הנתונים שאספת ולגבש לעצמך יעדים עסקיים – כמותיים, מדידים, הגיוניים ותחומים בזמן.
לדוגמה, אם הגעת למסקנה שאין לך מספיק לקוחות חוזרים, תוכל להציב לעצמך יעד להגדיל את כמות המטופלים החוזרים ב-50% במהלך השנה הקרובה.

שלב שלישי – גיבוש תכנית פעולה

לאחר שהמצב בשטח ברור לך וגם הבנת לאן אתה רוצה להגיע, עליך לתכנן את הדרך החכמה והנכונה ביותר עבורך להגיע לשם, לטווח הקצר ולטווח הארוך.
אם היעד שלך הוא הגדלת הלקוחות החוזרים ב-50% השנה, תוכל לעשות זאת באמצעות מבצעים והטבות מיוחדים לטיפול שני ושלישי, באמצעות הרצאות מיוחדות במרפאה ללקוחות קיימים וכד'.

בניית אסטרטגיית הפעולה היא לא דבר של מה בכך. להשגת כל מטרה קיימות דרכים רבות ופעמים רבות מומלץ להיעזר ביועץ מקצועי שיוכל לכוון מתוך ניסיונו ונקודת המבט האובייקטיבית שלו.

כנסים 2000 מומחית בייעוץ ובבניית תכניות עסקיות למרפאות שיניים

כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-900 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים.

כדי למקסם את התוצאות של התהליך, כל משתתף בקורס מקבל גם שעת ייעוץ פרטני וליווי אישי להתאמה מושלמת של התכנים למרפאה ולהתנעה של מהלך להצלחה. זה עובד! אנחנו רואים את התוצאות מדי יום.

פרטים נוספים על המחזור הבא בפייסבוק: https://www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר