דרושים ומחפשי עבודה

להשארת פרטים לחץ כאן

3.5 טיפים להישרדות עסקית בתקופה קשה

רופאי שיניים ומנהלי מרפאות, בואו נסתכל למציאות בעיניים: שנת 2013 לא עומדת להיות פיקניק! השוק הופך יותר ויותר תחרותי, קופות החולים ומרפאות ציבוריות נוגסות ברווחים, המטופלים מגיעים אחרי סקר שוק באינטרנט ומשווים מחירים בין תכניות טיפול שונות ממרפאות שונות.

מה עושים ואיך הופכים את התקופה הקשה למקפצה למינוף עסקי חכם? קבלו שלושה (וחצי) טיפים לרופאי שיניים שלא מוכנים לתת לזרם לסחוף אותם.

1. מבינים את המציאות החדשה: להיות מקצוען זה לא מספיק!

חייבים להבין שהשוק השתנה. זה נכון לכל מקצוע וזה נכון שבעתיים בתחום רפואת השיניים. להיות רופא מקצועי זה לא מספיק. גם אם אתה רופא נפלא, גם אם אתה מנהל מרפאה בחסד וגם אם המוניטין שלך ללא רבב, זה עדיין לא מספיק כדי למלא את המרפאה שלך במטופלים. בעידן הניו מדיה, הביג דאטה, הצפת המידע וטשטוש הגבולות, אתה מוכרח להיות ממוקד ולהבין שאתה צריך להיות מקצוען רב-תחומי. מנהל, משווק, מוכר, ממתג, וכן, גם רופא.

2. דואגים לקבל את הכלים הנכונים להתמודדות עם שוק קשה

כל אחד מאיתנו מכיר את החוזקות ואת החולשות שלו. החוכמה היא לדעת איפה נקודות התורפה שלך וכיצד הופכים אותה מקושי ואתגר להישג והצלחה. כל אחד מהקשיים בדרך הם מיומנויות שניתן ללמוד, בין אם קשה לך עם מכירות, אם השיווק לא ממוקד, אם אתה לא מצליח לתמחר נכון או אם הזמן בורח לך מבין האצבעות. עם ארגז הכלים הנכון, ניתן להצליח ולצמוח.

3. בידול, בולטות, מיתוג

כשיש כל כך הרבה מרפאות שיניים, כל כך הרבה רופאי שיניים ועם קופות החולים נושפות בעורף, אתה חייב להיות האחד והמיוחד שבשבילו שווה להשקיע – להגיע – לשלם יותר. חייב לבלוט בין כולם ולתת למומחיות שלך לזהור. לזה בדיוק מתכוונים כשמדברים על בידול. גם יצירת בידול ומיתוג חכם הם נושאים שחשוב ללמוד, להיערך אליהם ולתת להם מענה במיוחד בתקופה עסקית לא פשוטה.

ועוד חצי טיפ לדרך: אתה ממש לא חייב לעשות את זה לבד. כנסים 2000 מתמחה כבר 16 שנה בהעצמה, קידום ומינוף של מרפאות שיניים ומציעה קורס ניהול ושיווק מרפאות שיניים, שסייע ללמעלה מ-900 רופאי שיניים וצוותיהם להפוך את המרפאה שלהם לסיפור הצלחה.

הקורס מקנה למשתתפים כלים ניהוליים משופרים לניהול המרפאה, כלים שיווקיים לפיתוח עסקי של המרפאה, מיומנויות אישיות לשיפור תפקוד המרפאה, כלים לשיפור הרווחיות של המרפאה, וכן מידע על טכנולוגיות חדשניות, חומרים ושיטות חדישות ברפואה.

הקורס מיועד למנהלי מרפאות, רופאים, מנהלי מכונים, עובדים פרה-רפואיים, צוותים רפואיים ולבעלי רקע מתאים המעוניינים בהסבה מקצועית בניהול ושיווק בתחום רפואת השיניים. מחזור 22 של הקורס יפתח ב-2.4.13, בהיקף של 83 שעות אקדמיות על פני 4 חודשים – מפגש אחד בשבוע.

פרטים נוספים בפייסבוק: www.facebook.com/knasim2000 או בטלפון: 052-2525224


לוח אירועים


צור קשר





טלפון: 03-9330824
פקס: 03-9330824
סלולרי: 052-2525224
צור קשר